Snídaně, aneb: Začněte váš den jídlem!

14. května 2016 v 9:43 |  Food is love
Ahoj všichni, teď už asi většina z vás tuší, co přijde - a ano! Překvapivě se chystám omluvit se. :D Takže do toho Barčo, to zvládneš! ,,Omlouvám se'' :D za to, že jsem dlouho nebyla aktivní, přesně měsíc a 26 dnů :D ale zároveň bych chtěla poděkovat té malé hrstce lidí, co navštěvovali můj blog jako ledničku - chodíš tam každou chvíli, ale stejně tam nic nenajdeš :D no..a když jsme u toho jídla..zase.. :D
Dneska jsem se rozhodla napsat článek o tom, jak snídám, přiblížit vám mé stravovací návyky a popřípadě se podělit o pár tipů :3 Protože snídaně je základ každého pěkného dne..když už máte den na nic aspoň jste se dobře najedli :D Předem vám ale říkám, že nejsem nějaký poradce zdravého stravování, nějaký velký znalec nebo snad fitness trenér :D Ale myslím si, že snídani bychom neměli podceňovat, atak se snažím snídat pokud možno zdravé a přírodní potraviny.


Takže jako první bych ráda představila.. Ovesnou kaši:
Ovesné vločky jsou výborným zdrojem energie a zaženou hlad na pěkně dlouhou dobu, takže ať vás čeká vyčerpávající výlet na hory nebo snad nudné vysedávání ve škole, je ovesná kaše tou správnou volbou!
Budete potřebovat:
¾ hrnku ovesných vloček
¾ hrnku vody
Lžíce medu
Skořice
Popřípadě oblíbené ovoce
Postup je velice jednoduchý:
Ovesné vločky si nasypeme do misky a zalijeme množstvím vody tak, aby byly celé zalité. Já namáčím přes noc, ale pokud jste typ zapomětlivý (protože i takoví mezi námi žijí), postačí vám namáčet 10 minut.. Pak už jen přidáte med, posypete skořicí a nakrájíte si k tomu vaše oblíbené ovoce. Já většinou volím banány nebo hroznové víno.
Je to naprosto jednoduché jídlo, ale neskutečně mi chutná. Hlavní výhodou je, že se po téhle kaši cítím plná, ale zároveň mi není těžko. Nejlepší volba 👍
A druhou skvělou volbou je vlastní ,,něco jako müsli''. Volím si spíše tohle, než kupovat předem připravené rádoby ,,müsli'' v supermarketech, které se tváří jako zdravá směs, kterou je vhodné snídat, a přitom je to nacpané cukry, umělými sladidly a všelijakými stuženými tuky..Yuk!😝 Na tohle budete potřebovat trochu více času, takže je to skvělá spíše víkendová snídaně.
Budete potřebovat:
½ hrnku ovesných vloček
Plátky másla
Lžící medu
Nasekanou směs suchých plodů (oříšky, rozinky, brusinky,..)
Bílý jogurt
Ovoce dle vlastní volby

Postup opět jednoduchý:

Na pánvičku nasypeme vločky a zahříváme na mírném ohni. Až začnou zlátnout položíme na ně pár plátků másla (čím více másla, tím se budou tvořit větší kousky a bude se to méně sypat) neustále mícháme (občas to stáhněte z ohně aby se to nepřipálilo) nalijte na to med, míchejte, a přidejte nasekanou směs suchých plodů. Chvíli ohřívejte. Nandejte na talíř, přidejte si k tomu bílý jogurt, skořici a oblíbené ovoce.:) musím říct, že mě to neskutečně chutná, ale bolí mě z toho kousání panty :D

Posledním, a zároveň nejjednodušším tipem, vhodným hlavně když nemáte moc času, zkrátka jste strašně busy, protože co se dá čekat v téhle uspěchané době :D je ,,Smíchej vše dohromady a sněz to'' :D
Budete potřebovat:
Bílý jogurt
Skořici
Med
Ovoce dle chuti a dostupnosti
Následující postup snad zvládnete:
Otevřete kelímek bílého jogurtu, nasypte skořici, přidejte med a nakrájejte si k tomu vaše oblíbené ovoce :D (žádná věda)

Tak jo, doufám, že vám článek aspoň k něčemu byl. Taky doufám, že jsem vám mohla podat pár tipů a ZAČNETE UŽ KONEČNĚ SNÍDAT!! :D
Pac a pusu 🐾😘
Babs ❤
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ev. Ev. | Web | 15. května 2016 v 23:37 | Reagovat

Nevím, jak ostatní, ale já mám prostě problém do sebe po ránu cokoliv dostat :D Jíst můžu většinou až tak hodinu dvě po probuzení. A nerada jím, když nemám hlad. Takže většinou nesnídám, když jdu do školy nebo někam pryč, tak vůbec, a když jsem doma, tak si občas dám třeba nějaký ovoce, jogurt nebo si udělám vajíčka, prostě co doma zrovna najdu :D

Asi je fajn pravidelně snídat a asi to i pomáhá, ale já fakt po ránu jíst nemůžu :D

2 Teainternet Teainternet | E-mail | Web | 20. května 2016 v 21:21 | Reagovat

já nechápu lidi, co nesnídají. Já bych vydržela bez oběda, bez večeře, ale bez snídaně nedám ani ránu.
Moje snídaně jsou sice spíš něco jako "co lednička nabídne", ale tvoje tipy s ovocem, bych si klidně nechala líbit. :-)

3 Broken girl Broken girl | Web | 5. června 2016 v 15:38 | Reagovat

Já bych ráno nedokázala sníst něco jako ovesnou kaši - nemám na to čas a ani chuť ;) Ale ráda si dám bílý jogurt s nějakým ovocem :3

4 Adine Adine | E-mail | Web | 2. srpna 2016 v 14:55 | Reagovat

Já snídám pravidelně. Někdy menší porce, někdy větší. Jím většinou cereálie, bílý jogurt s ovocem, nebo chleba s máslem. V zimě si většinou dávám něco teplejšího, jako třeba ovesnou nebo jáhlovou kaši. Snídaně je podle mě nejdůležitější jídlo dne (a taky je :D). Sama mám zkušenosti, že když se ráno nenasnídám, jsem unavená a vysílená. A někdy mi je špatně :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama